17 mrt 2014

Jute tas pimpen

Foto: Maaikoe
Bij diverse supermarkten zijn de jute boodschappen tassen te koop voor een paar euro. En er zijn steeds meer dames die de tas helemaal mooi pimpen door stofjes er op te naaien of een hoes er om heen te haken. De tas hierboven komt van het blog Maaikoe. Onwijs mooi en leuk idee.

Foto: Maaikoe
Op het blog van hobby es kwam ik deze tas tegen met gehaakte granny's erop gestikt.


Ik heb genoeg inspiratie opgedaan, een mooie tas komt er aan! Zelf heb ik de tas gekocht bij Lidl, maar ook AH heeft de tassen. Weet iemand nog meer winkels?

6 opmerkingen:

  1. Leuk idee, zeg, zo'n tas pimpen. Ik ben wel iemand die graag tassen maakt. Ik zet deze op mijn lijstje. Heb nooit goed opgelet bij de Albert Heijn, of ze daar deze jute tassen hebben. Bedankt voor de tip!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een echte rage geworden deze tassen. Meeste patronen die ik tegenkwam werden de tassen van AH vernoemd. Tassen zijn ook te vinden in Oxfarm, bio winkels en op de markt. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!
    Komt ook op de to do lijst. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, ga er ook eentje maken. Je kunt de tassen ook kopen bij De Tuinen volgens mij. Groeten Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben je aan het volgen hoor..leuke site..fijne dag! )ps: die tas is geweldig van de appie heijn!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...