3 okt 2013

Vandaag....Relaxen!


Vandaag, een heerlijk ochtendje gewerkt, lekker op de fiets naar huis in het zonnetje en nu lekker rommelen in huis. Klik op meer lezen voor mijn hele dag vol handwerk, koffie en gefrutsel....



Het is herfst, dus ik wil blaadjes haken. Druk bezig een leuk ontwerpje te maken dat naar mijn zin is...


Zoek ik alvast wat winterse patronen uit om mee aan de slag te gaan....


In mijn breiboek een leuk patroon voor handschoenen.... Hoe ga ik dat doen? Lijkt best lastig...


Breiboek voor een prikkie gekocht bij de Action....


Een nieuw adres boekje gekocht om ook mijn off-line vrienden en familie niet te vergeten ;-)


Nu nog alle juiste gegevens bij elkaar vinden.....


En dat alles onder het genot van een lekker bakje koffie.... Geniet van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...