23 sep 2013

Afgelopen weekend

Afgelopen weekend een hoop inspiratie op gedaan, en genoten van mijn nieuwe boeken en bladen over haken, breien en borduren. Kijk gezellig mee!



Na een middagje rondneuzen in het winkelcentrum een aantal nieuwe boeken en tijdschriften op de kop getikt over haken, breien en borduren. In het breiboek een super mooie tas gezien, deze wil ik zeker gaan maken, al moet ik eerst alle breitechnieken nog iets beter onder de knie zien te krijgen. 



Lekker makkelijk eten, zoals het mag in het weekend ;-) 
Het super leuke tijdschrift Mollie makes, nu helemaal in het Nederlands geschreven aangeschaft, en nog een boekje over haken en breien. Er staan leuke kleine projecten in om te maken. Leuk voor tussen door. 


Ook mijn borduurwerkje is weer iets verder af gemaakt. Het is een heel fijn stofje, en daarom zit ik af en toe zo te staren...tijd voor een leesbril?? En ik ben nog maar 27..... 

De stapel handdoekjes ga ik een randje aanhaken en een randje op borduren. Het idee is opgedaan uit de Mollie Makes. Dus.... voor mij nog genoeg te doen komende tijd! 

Fijne week toegewenst!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...